Bülten Sıra No: 2017/3248

Devlet Yardımları Online Sorgu Sisteminde Yeni Bir Özellik

17 Kasım 2017, Cuma

 

Devlet Yardımları online Başvuru Sorgulama Sistemine yeni bir özellik eklenmiştir. 

Dosya durum aşamalarındaki tüm ilerleme ve değişiklikler artık otomatik olarak e-posta ile de bildirilmektedir.

 

Üyelerimizin Devlet Desteği taleplerini daha hızlı ve etkin yönetebilmek için portal.itkib.org.tr üzerinden Devlet Yardımları dosyalarınızın online sorgulanabildiği sistemi iyileştirerek geliştirmeye devam etmekteyiz.

2017 yılı başından itibaren, her hafta tahakkuk işlemi biten üye firmalarımıza e-posta ve sms ile dosya ve hakediş tutarları hakkında bilgi mesajları göndermekteydik.

Son olarak Kasım 2017’de sisteme entegre ettiğimiz yeni bir özellik ile “dosya durumunda” değişiklik olduğunda; firmalarımızın e-posta adreslerine otomatik olarak bilgi mesajı göndermeye başladık.

 

 “Başvuru”dan “Sonuçlanma”ya Geçiş Süreçleri ve önemli bazı Dosya Durum Aşamaları:

·         “Başvuru” Aşaması: inceleme öncesi, dosyanın kayda alındığını gösterir, temel bilgileri yer alır

·         “Uzman İncelemesi” Aşaması: incelenmek üzere dosya bir uzmana atanır, uzman kişinin iletişim bilgileri sistemde yer alır

·         “Eksik Belge” Aşaması: İnceleme için gerekli olan bilgi ve belgelerde eksik varsa, tamamlanması beklenir

·         “Borç Durum Belgesi” Aşaması: İncelemesi tamamlanan dosya için borç durum belgeleri beklenir, temin edilir

·      “TCMB Ödeme Talimatı” Aşaması: Hakedişi hesaplanmış olan dosya için TCMB’ye ödeme talimatı gönderilir, dosyanın işlemi tamamlanmış olur.

 

Hatırlatma:

Ø  Evrak eksiği olmayan tam dosyalar öncelikli olarak işleme alınmaktadır.

Ø  Portal üzerinden temel şirket evrakları yüklenebilmekte ve asılları bir kez alınan belgeler tekrar aranmamaktadır.

 

DEVLET YARDIMLARI ŞUBESİ

devyardim@itkib.org.tr



Bültenlerimizi email ile almak istiyorsanız tıklayınız.