Bülten Sıra No: 2012/761

İMA ve Polimoda'dan Geleceğin Modasına Yön Verecek Yeni Bir Eğitim: Non Visual Merchandising/Deneyimsel Pazarlama

20 Temmuz 2012, Cuma
İstanbul Moda Akademisi, Polimoda işbirliğinde geleceğin modasına yön verecek ‘Non Visual Merchandising’ ile deneyimsel pazarlama konusunda yeni bir eğitim başlatıyor. Moda perakendesi pazarlama, satış ,iş geliştirme bölümlerinde çalışan yönetici adaylarına yönelik program ile günümüz perakende trendlerinde öne çıkan ve marka yönetiminin en önemli konulardan biri haline gelen deneyimsel pazarlama konusunda eğitim verilecek. İMA ve Polimoda ortaklığında gerçekleştirilecek bu eğitimde deneyimsel pazarlama ve yenilikçi perakende uygulamaları hakkında güncel konulara değinilecek.
 
Eğitimde; moda perakendesinin trendlerini etkileyen sosyo-kültürel dinamikler ile tüketici eğilimlerinde gelecek analizi kararlarının nasıl oluşturulacağının aktarıldığı konuların yanı sıra duyusal pazarlama, tüketici davranışları ve alışveriş eğilimleri, deneyimsel pazarlama, görsel sanat ile perakende biliminin buluşması gibi başlıklara yer verilecek.
 


Bültenlerimizi email ile almak istiyorsanız tıklayınız.