Bülten Sıra No: 2018/3412
Devlet Yardımlarında e-imza ve KEP Zorunluluğu, Seminer
Ekonomi Bakanlığı’nın yayınlamış olduğu genelgeler ile tüm destek başvuruları için firmaların belgelerini elektronik imzalayarak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi üzerinden başvuru yapması zorunlu hale gelmiştir. 31.03.2018 tarihinden itibaren “e-imzasız” ve “KEP adresi üzerinden yapılmayan” başvurular dikkate alınamayacaktır.
Bu kapsamda bazı yeni süreç ve teknik gereksinimler zorunlu hale gelmektedir. Üye firmalarımızın destek başvurularındaki yeni süreçte mağduriyet yaşamamaları için 22 Mart 2018 Perşembe günü, Dış Ticaret Kompleksi 6 Nolu Salonda bilgilendirme toplantıları yapılacaktır.
Toplantı süresi 1 saat olarak planlanmış olup gün içinde farklı saatlerdeki oturumlardan birinin seçilerek 21 Mart 2018 Çarşamba günü saat 13:00’a kadar kaydınızın tamamlanması gerekmektedir.
Toplantı kaydı için oluşturulan online kayıt formu bağlantısı şöyledir:
Üye firma temsilcilerinin ve özellikle destek başvuruları için görevlendirilmiş çalışanların toplantıya katılımı önemle beklenmektedir.
Ek: Mevzuat değişikliği ile zorunlu hale gelen yeni süreç hakkında not için tıklayınız.